PILATES

Mit érhetsz el a rendszeres gyakorlással:

A Pilates-torna speciálisan felépített, áramló gyakorlatsorozat, melynek célja a mély törzsi izmok erősítése.
A program a mély, mozgató izmokra fókuszál, melyek egyensúlyban tartják a testet és kulcsfontosságúak a gerinc megtartásához.
 
  • Erősítő és nyújtó gyakorlatokból áll.
  • Javítja a testtartást és hajlékonyságot, rugalmas gerincet biztosít.
  • Speciális légzéstechnikát kapcsol össze a gyakorlatokkal.
  • Támogatja a súlykontrollt, gyakorlás közben jó pár kiló súlyfeleslegtől szabadulhatunk meg.
  • Elősegíti a szálkás, feszes izomzat kialakítását.
  • Javítja a koncentrációt, erősíti a testtudatot és kioldja a feszültséget.
  • A gerinc- és kezdődő mozgásszervi problémákkal küzdők is kipróbálhatják, a speciális tartásnak köszönhetően stabilizálódik a gerinc.
Kiknek ajánljuk:
 
"Az egész világon mindenkinek végezni kellene a gyakorlataimat. Kiegyensúlyozottak és fittek lehetnének." - Joseph Pilates, 1965.
 
  • akiknek a sok munka miatt kevés idejük van mozgásra
  • azoknak, akiknek krónikus hátfájdalmaik vannak
  • akiknek stresszes az életük
  • nőknek, akik szép, harmonikus alakot szeretnének
  • férfiaknak, akik arányos, szálkás izomzatra vágynak
  • idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
  • szülés után levőknek, akik újra szeretnének formába jönni
  • élsportolóknak, táncosoknak, akik sérülésükből fel akarnak épülni, vagy rendszeres Pilates edzéssel sérüléseiket meg akarják előzni.
 
Hírességek, akik Pilates-szel tartják formában magukat: Jennifer Aniston, Julia Roberts, Kenau Reeves, Liv Tyler, Melanie Griffith, Madonna, Hugh Grant
 
Hány órát kell venni az alapok elsajátításához?
 
  • kb. 15-30 óra szükséges
  • az ideális heti 2-3 alkalom

"10 óra után érzed a különbséget
20 óra után látod is azt
30 óra után egy új testet kapsz."

"Az ember olyan öreg, amilyennek a hátgerincét érzi."- Joseph Pilates
 

Időpontok: hétfő 17:30

Árak: 1.200 Ft / alkalom, 5.500 Ft / 5 alkalmas bérlet, 10.000 Ft / 10 alkalmas bérlet.

BEJELENTKEZÉS SZÜKSÉGES!!!

 

Joseph Pilates

A Pilates módszer nevét, megalkotója, Joseph Hubertus Pilates után kapta, aki Németországban, Düsseldorf mellett született 1883-ban. Születése óta angolkórban, asztmában és ízületi fájdalmakban szenvedett. Ennek hatására életét már egészen korán a sportolásnak és az egészséges test kialakításának szentelte: gimnasztikázott, testépített, jógázott - ennek az eltökéltségnek az eredményeképpen már 14 évesen anatómiai rajzokhoz állt modellt.

1912-ben Angliába költözött, bokszolóként, cirkuszi előadóként és önvédelmi sport oktatóként dolgozott. A világháború kirobbanásakor a német állampolgárokat, így Pilatest is, internálták, és ezalatt, a Man-szigeten kezdte el kialakítani módszerét. Honfitársai, akiken "gyakorolt", a testedzésnek köszönhetően megerősödtek fizikailag, és elkerülték azt az irtózatos spanyolnáthát, amely ezreket ölt meg.

1926-ban az USA-ba költözött, az oda tartó hajóúton ismerkedett meg későbbi társával, Clarával, akinek segítségével kialakította a "Contrology"-nak (=kontroll) nevezett módszerét, és megnyitotta fitness termét a New York-i Balett épületében. Kora legnagyobb táncosai és táncoktatói jártak hozzá, hogy a módszer segítségével szép alakra és hihetetlen ruganyosságra tegyenek szert. Haláláig fejlesztette módszerét, összeállított több száz ma is használt gyakorlatot, és számos gépet alkotott meg. 87 évesen hunyt el.

^ ^ ^ ^ ^